بهترین کشورها برای مهاجرت

بهترین کشورها برای مهاجرت

یکی از اولین سوال‌های تمام کسانی که قصد مهاجرت دارند، شناخت بهترین کشور برای مهاجرت است. در جهان امروز که همه‌ی افراد، شرکت‌ها و کشورها در حال پیشرفت هستند، نمی‌شود به ارتقای علمی یا کاری خود فکر نکرد برای همین مهاجرت به هدفی برای اکثر افراد تبدیل شده است تا با دستیابی به آن، بتوانند آینده بهتری را برای خود رقم بزنند.

قطعا شما نیز که در حال خواندن این مقاله هستید در حال برنامه ریزی یا انجام کارهای اولیه مهاجرت هستید، در غیر این صورت مهاجرت هدف طولانی مدت شماست و نیازمند کسب اطلاعات بیشتر هستید. شناخت بهترین کشور برای مهاجرت به عوامل مختلفی بستگی دارد و شما متناسب با آن باید به تصمیم گیری بپردازید. ابتدا باید روش مهجارت خود را انتخاب کنید و ببینید می‌خواهید به مهاجرت کاری بپردازید یا تحصیلی و یا روش‌های دیگر زیرا با توجه به روش مهاجرتی شما کشور مقصد شما متفاوت خواهد بود. از طرفی کشور مبدا نیز اهمیت فوق‌العاده ای دارد و ممکن است راه شما را برای مهاجرت به برخی کشورها آسان‌تر یا سخت‌تر کند و شاید برای شما تفاوت یا شباهت فرهنگی اهمیت زیادی داشته باشد و بخوهاید بر آن اساس پیش روید. علاوه بر این موارد سرمایه شما، سن شما، شرایط شخصی و عوامل مشابه در انتخاب کشور بی تاثیر نیستند؛ بنابراین قبل از انتخاب کشور به بررسی تمام موارد بپردازید. ما نیز در اینجا کشورهایی که برای تمام روش‌ها گزینه مناسبی محسوب می‌شود را به تفصیل برایتان بیان می‌کنیم.

 

بهترین کشورها برای مهاجرت

در تازه ترین رنکینگ منتشر شده برای بهترین کشورها، گزینه‌های آشنایی را می‌بینم. کشورهایی که قبلا نام آن‌ها در برترین کشورها از لحاظ فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و رفاهی شنیده ایم. این رنکینگ شامل کشورهای زیر است:

  • سوئیس
  • آلمان
  • کانادا
  • آمریکا
  • سوئد
  • ژاپن
  • استرالیا
  • انگلیس
  • فرانسه
  • دانمارک

 

سوئیس

سوییس کشوری در مرکز اروپا با جکعیتی نزدیک به 9 میلیون است و جزو ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می‌شود و کشوری است با طبیعت فوق‌العاده زیبا. جدا از شرایط محیطی سوئیس، این کشور دارای ثبات سیاسی و اقتصادی است و شهروندان این کشور بالاترین درآمد را در بین تمام کشورهای اروپایی دارد برای همین یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای مهاجرت کاری است. نکته‌ی قابل توجه این است که این کشور پذیرای بازنشستگان نیز هست و برای مهاجرت به کشور سوئیس شرایط سنی اهمیت کمتری دارد و به نوعی تمام سنین می‌توانند برای دریافت اقامت این کشور اقدام نمایند ولی باید بدانید که برای مهاجرت به سوئیس راه سختی را در پیش خواهید داشت برای همین خود را بر این اساس آماده نمایید.

 

آلمان

کشور آلمان با جمعیتی نزدیک به 84 میلیون نفر، پر جمعیت‌ترین کشور اروپایی است و دارای بهترین اقتصاد در جهان است. کشور آلمان سالانه مهاجران زیادی را به خصوص از میان ایرانیان می‌پذیرد و با جذب هر چه بیشتر مهاجرین، قصد در توسعه بیش از پیش در تمام جوانب دارد. کشور آلمان همان کشوری است که برای تمام مهاجرین با تمام روش‌های موجود مناسب است. علاوه بر اقتصاد توسعه یافته که آلمان را به گزینه خوبی برای مهاجرین کاری تبدیل کرده است، جایگاه علمی بالای دانشگاه‌ها و اساتید این کشور و پذیرش بالای سرمایه گذاران این کشور را به کشور ایده‌آلی برای مهاجرین تبدیل کرده است. کشور آلمان بر خلاف سوئیس با افزودن روش‌های متنوعی برای مهاجرین و پذیرش آسان‌تر آن‌ها، کار را براری مهاجرین راحت‌تر می‌کند.

 

کانادا

کانادا کشوری در شمال قاره آمریکا، با جمعیتی نزدیک به 39 میلیون و آب‌ و هوای سرد جز مهاجر پذیرترین کشورها جهان است. کانادا با پذیرش متقاضیان از سراسر دنیا به کشوری چند قومیتی تبدیل شده است؛ البته مهاجرت بالا به این کشور بی دلیل نیست؛ این کشور علاوه بر اقتصاد توسعه یافته و جایگاه علمی، امکانات رفاهی و اجتماعی فوق‌العاده‌ای در اختبار مهاجرین می‌گذارد و ثبات بالای اقتصادی این کشور باعث افزایش رضایت و آرامش شهروندان و مهاجرین شده است. کانادا پذیرای انواع روش‌های مهاجرتی است برای همین علاوه بر ایرانیان به گزینه‌ای برای جهانیان تبدیل شده است.

 

آمریکا

اگر بگوییم کشور آمریکا متنوع‌ترین کشور چند قومیتی جهان است، بی‌راه نیست. این کشور که در قاره آمریکای شمالی و دارای جمعیتی بیش از 330 میلیون است، جز برترین و پیشرفته‌ترین کشورهای جهان در زمینه اقتصادی و هنری است و تفاوت فرهنگی این کشور باعث پذیرش بهتر مهاجرین شده است. علاوه بر اقتصاد آمریکا، جایگاه علمی بالای این کشور نیز باعث افزایش مهجرین تحصیلی در کنار مهاجرین کاری شده. تاکید آمریکا بر چند قومیتی بودن این کشور است، برای همین راه‌های مهاجرت را برای همگان باز گذاشته است و سخت‌گیری کمتری نسبت به پذیرش مهاجرین دارد.

 

سوئد

پنجمین کشور در این لیست، کشور سوئد است. سوئد کشوری پهناور با جمعیت حدودی 11 میلیون است. این کشور نیز دارای اقتصادی توسعه یافته است و فرهنگ و رفاه مردمین این کشور دارای شرایط بسیار خوبی است. ثبات بالای این کشور در زمینه‌های مختلف باعث شده است، سوئد به یکی از گزینه‌های مناسب برای مهاجرین کاری به خصوص در زمینه پزشکی و بهداشتی (احتمال پذیرش بالا) تبدیل شود. ولی باید بدانید را شما برای اخذ اقامت این کشور همانند کشور سوئیس، راهی است طولانی.

 

ژاپن

برای دوست داران آسیای شرقی، ژاپن بهترین گزینه مهاجرتی است. این کشور با جمعیتی نزدیک به 126 میلیون نفر دارای پیشرفته‌ترین امکانات و اقتصادی توسعه یافته است. کشور ژاپن برای مهاجرین کاری گزینه بسیار مناسبی است زیرا هم احتمال پذیرش آن بالاست و هم درآمد بالایی برای کارکنان خود در نظر گرفته است.

 

استرالیا

استرالیا کشوری در قاره‌ی اقیانوسیه با جمعیتی نزدیک به 36 میلیون نفر است. شرایط محیطی استرالیا ممکن است که عامل دافعه‌ای برای برخی از مهاجرین باشد و در مقابل نیز ممکن است افراد زیادی را جذب به مهاجرت برای این کشور کند. برای همین شرایط محیطی این کشور را در ابتدای کار در نظر بگیرید. ورای شرایط محیطی نمی‌توان اقتصاد پیشرفته و اجتماعی و رفاه بالای این کشور را نادیده گرفت؛ موارد گفته شده استرالیا را کشوری مناسب برای مهاجرین تبدیل کرده است و علاوه بر فراهم آوردن امکانات مناسب برای مهاجرین، آسان‌تر از برخی کشورها پذیرای مهاجرین است.

 

انگلستان

کشور بعدی این لیست انگلستان است. انگلستان کشوری با جمعیتی نزدیک به 68 میلیون و جز پیشرفته‌ترین کشورهای جهان است. این کشور دارای بهترین دانشگاه‌ها و اساتید جهان است برای همین می‌توانیم باجرئت انگلیس را بهترین کشور برای مهاجرین تحصیلی بدانیم. علاوه بر این، انگلیس دارای اقتصادی بسیار پیشرفته است و در نتیجه پذیرای مهاجرین کاری و سرمایه‌گذاری است. برای همین انگلیس کشور دیگری است که برای تمامی مهاجرین گزینه خوبی محسوب می‌شود.

 

فرانسه

کشور بعدی کشور فرانسه است. فرانسه با 68 میلیون جمعیت و طبیعتی زیبا، گزینه بسیاری از مهاجرین است. این کشور شرایط رفاهی بسیار مناسبی را در اختیار مهاجرین می‌گذارد. فرانسه با فراهم آوردن امکان تحصیل رایگان و درآمد بالا برای کارمندان به گزینه‌ای مناسب برای مهاجرین کاری و تحصیلی تبدیل شده است.

 

دانمارک

کشور آخر این لیست دانمارک است. دانمارک کشوری با نزدیک به 6 میلیون جمعیت در شمال اروپا قرار دارد. دانمارک جز ثروتمند ترین کشورهای اروپاست و بهترین روش مهاجرت برای این کشور مهاجرت کاری و سرمایه گذاری است و علاوه بر شرایط رفاهی بسیار بالا، امکانات و درآمد بالایی را برای کارکنان در نظر گرفته است. با این حالا دانمارک نیز جز کشورهایی است که راه سختی را در مقابل مهاجرین گذاشته است و نیاز به صبر بالای متقاضیان این کشور دارد.

 

سخن پابانی

برای انتخاب کشور خود تمام شرایط را در نظر بگیرید ولی اولویت‌های خود را فراموش نکنید. برخی تمایل دارند سریع‌تر کارهای مهاجرتشان انجام شود برای همین ممکن است از کشوری که دوست دارند دست بکشند یا در مقابل اهمیت کشوری برای یک فرد انقدر بالاست که پذیرای تمام سختی‌های موجو هستند ولی ونکو ویزا درصصد دریافت بهترین نتیجه برای شماست و در صورت تمایل به مشاوره بیشتر، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 1 =

فهرست مطالب

اشتراک گذاری مقاله

مشاوره رایگان بگیر!

اگر میخوای با مناسب ترین هزینه در سریع ترین زمان ممکن با هر شرایطی مهاجرت کنی فقط کافیه اطلاعات زیر رو پرکنی، ما خیلی زود باهات تماس می‌گیریم