مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری

همانطور که از اسم این عنوان قابل حدس است، مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری نیازمند سرمایه گذاری در اتریش به روش های مختلف است؛ حال این سرمایه گذاری می‌تواند خرید خانه یا کارآفرینی مانند ثبت شرکت، خرید سهام یک شرکت یا ایجاد استارت آپ و یا موارد مشابه باشد. اما خرید ملک به تنهایی برای گرفتن تابعیت اتریش کافی نیست ولی از طریق روش های زیر می‌توان تابعیت این کشور را گرفت.

 

سرمایه گذاری در اتریش

اتریش یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های سرمایه گذاری در اروپا است و شاید مهم‌ترین دلیل آن عضویت این کشور در اتحادیه اروپا باشد که سبب پیشرفت اقتصادی روز افزون این کشور شده است. سیاستی که اتریش در چند سال اخیر در پیش گرفته است، مبنی بر استقبال از سرمایه گذاران برای پیشرفت بیشتر و کمک به چرخه اقتصاد این کشور است و در راستای این سیاست، روش‌های مختلف سرمایه‌ گذاری را برای متقاضیان ایجاد کرده است و همچنین قوانین دریافت اقامت و تابعیت مهاجران را بسیار آسان‌تر از برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا بنیان نهاده است. در این قسمت به روش‌‌های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشور اتریش را بیان کرده‌ایم.

 

  • مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری با روش ثبت شرکت

شما با ثبت شرکت می‌توانید کارت قرمزز-سفید-قرمز و در نهایت اقامت دائم اتریش را دریافت کنید. علاوه بر این شما می‌توانید 5 نفر از نزدیکان و اعضای خانواده خود را از طریق مهاجرت کاری همراه خود ببرید.

  • مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری با روش خود اشتغالی

این روش مخصوص افراد است که یک سرمایه مشخصی را وارد کشور اتریش خواهند کرد. حال چه با ایجاد یک شغل باشد چه از طریق سرمایه گذاری مشترک یا مستقیم در این کشور

  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری با روش استارت‌آپ

سرمایه گذاری در اتریش اهمیت زیادی دارد و این کشور به دنبال جذب هرچه بیشتر سرمایه گذاران برای پیشرفت و توسعه بیشتر است. ویزای استارت آپ، باعث جذب حداکثری افراد خلاق و نخبه می‌شود. برای این ویزای یک ایده خلاقانه برای ایجاد یک استارت‌آپ کافی است و حداقل سرمایه اولیه برای این کار 50 هزار یورو می‌باشد.

  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری با روش خودحمایتی یا تمکن مالی

روش دیگر برای سرمایه گذاری، روش خودحمایتی یا تمکن مالی است. شما باید تونایی تمکن مالی خود را اثبات نمایید تا از این طریق بتوانید اقامت موقت و پس از 5 سال اقامت دائم دریافت نمایید. شروط لازم برای اثبات تمکن مالی موارد زیر است.

  1. دارایی به ارزش 22800 یورو برای هر فرد (برای کودکان زیر 12 سال این مبلغ 10000 یورو می‌باشد)
  2. درآمد ماهانه 2500 یورو برای خانوده دو نفره

 

سخن آخر

اتریش برای علاقه‌مندان به فرهنگ، هنر و موسیقی جز بهترین کشورها محسوب می‌شود زیرا که علاوه بر پشتوانه قوی، سالانه تئاترها و کنسرت‌های فراوانی در حال برگزاری است. سرمایه گذاری در این کشور برای دوست‌داران طبیعت و آرامش، بناهای تاریخی و جمعیت محدود گزینه مناسبی است. اگر شما هم اتریش را جز گزینه‌های احتمالی برای مهاجرت خود دارید و سوالات بیشتری درباره روش‌ها و شرایط مهاجرت دارید با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

فهرست مطالب

اشتراک گذاری مقاله

مشاوره رایگان بگیر!

اگر میخوای با مناسب ترین هزینه در سریع ترین زمان ممکن با هر شرایطی مهاجرت کنی فقط کافیه اطلاعات زیر رو پرکنی، ما خیلی زود باهات تماس می‌گیریم