مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

همانطور که از اسم این عنوان قابل حدس است، مهاجرت سرمایه گذاری نیازمند سرمایه گذاری در کشور مقصد است؛ حال این سرمایه گذاری می‌تواند خرید خانه یا کارآفرینی مانند ثبت شرکت، خرید سهام یک شرکت یا ایجاد استارت آپ و یا موارد مشابه باشد.

کانادا یکی از کشورهایی است که پذیرای سرمایه گذاران زیادی است و برای این افراد ، شرایط منحصربه‌فردی را فراهم می‌آورد. بنابراین شما هم اگر قصد مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را دارید، کانادا را جز اولویت‌های خود بگذارید.

هزینه سرمایه گذاری در کانادا

کانادا یکی از مناسب‌ترین کشورها برای سرمایه گذاری است، شما با داشتن حداقل 100 هزار دلار کانادا می‌توانید برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری اقدام نمایید که در مقایسه با کشورهای دیگر یکی از بهترین گزینه‌های موجود است و در مقابل نیز، شرایط و امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار داده می‌شود. نکته‌ای که باید به آن توجه نمایید، استانی است که قصد سرمایه‌گذاری در آن را دارید، زیرا هر استانی قوانین مخصوص به خود را دارید و با توجه به فوانین آن استان، میزان سرمایه گذاری شما تغییر پیدا خواهد کرد. به طور کلی هزینه سرمایه گذاری اولیه در کانادا عددی بین 100 هزار تا 350 هزار دلار کانادا است.

 

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

شرایط سرمایه گذاری در کانادا با توجه به قوانین استان‌های این کشور متفاوت خواهد بود. ولی شرایط آن به طور کلی شامل موارد زیر است:

  • دریافت حداقل نمره 5 برای پذیرش
  • حداکثر سن برای اقدام ویزای سرمایه‌گذاری 55 سال است
  • نیاز به مدرک کارشناسی برای برخی استان‌ها

 

سرمایه گذاری در استان‌های کانادا

همانطور که پیش‌تر گفته‌ایم سرمایه گذاری در استان‌های مختلف کانادا شرایط متفاوتی دارد؛ ولی در ابتدا بهتر است ای نکته را بدانید که سرمایه گذاری در تمامی این استان‌‌ها در ابتدا منجر به کسب اقامت موقت شما خواهد شد  و مدت این اقامت 2 سال است، برای دریافت اقامت دائم در مدت این 2 سال می‌توانید با نشان دادن تاثیر مثبت کسب و کارتان در اقتصاد کانادا، اقامت دائم را دریافت نمایید. برای انتخاب استان متناسب با شرایطتان، در ادامه مقاله همراه ما باشید.

  • سرمایه گذاری در استان انتاریو (تورنتو)

    تورنتو گران‌ترین شهر کانادا محسوب می‌شود و برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری نیاز به سرمایه 400 تا 800 هزار دلاری دارید. شما می‌توانید از طریق خرید یا ثبت شرکت اقدام به دریافت ویزای موقت 2 ساله و مدت اقامت موقت خود، اقدام به دریافت ویزای دائم نمایید.

  • سرمایه گذاری در استان بریتیش کلمبیا (ونکوور)

    مبلغ اولیه سرممایه گذاری در ونکوور عددی بین 200 تا 400 هزار دلار کانادا است ولی متقاضی باید در نظر داشته باشد این شهر به نسبت شهرهای دیگر گران‌تر محسوب می‌شود و بنابراین باید دارای سرمایه بیشتری باشید. متقاضی پس از اخذ ویزای موقت می‌تواند در صورت نتیجه گیری و تاثیرگذاری سرمایه اش در اقتصاد کانادا اقدام به اخذ ویزای دائم نماید.

  • سرمایه گذاری در استان کبک

    سرمایه اولیه شما برای این استان باید 350 هزار دلار کانادا باشد، همچنین با سرمایه 1.2 میلیون دلاری می‌توانید اقامت دائم کانادا را دریافت نمایید. مدرک کارشناسی برای این استان الزامی نیست ولی شما باید امتیاز لازم را در سیستم امتیازدهی این استان دریافت نمایید. حداقل نمره قبولی 40 و حداکثر آن 94 است. در امتیازدهی متقاضیان 6 عامل (تجربه کار مدیریتی، تحصیلات، سن، مهارت زبان انگلیسی یا فرانسه، زمینه آموزشی و اقوام نزدیک در این استان) تاثیر گذار است. زبان رایج استان کبک فرانسوی است، بنابراین دانش زبان فرانسوی اهمیت زیادی دارد.

  • سرمایه کذاری در استان پرنس ادوارد

    حداقل سرمایه گذاری لازم برای این استان 275 هزار دلار است که پس از 6 ماه اقامت در این استان 25 هزار دلار و پس از 6 ماه 50 هزار دلار بازگردانده می‌شود. بقیه مبلغ نیز به منظور سرمایه گذاری در این استان در اختیار شما قرار داده می‌شود. زبان رایج این شهر انگلیسی است و حداقل مدرک لازم کارشناسی است.

امکان سرمایه گذاری برای تمام استان‌های کانادا موجود است. ما در اینجا به بخشی از این شهرها اشاره کرده‌ایم برای اطلاعات بیشتر به مقالات دیگر این سایت مراجعه کنید.

 

سخن پایانی

اگر قصد مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را داشته باشید یا اطرافیان شما مهاجرت کرده باشند یا در مسیر مهاجرت قدم گذاشت اند، خواهید دانست که کانادا یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین گزینه های مهاجرت محسوب می‌شود. کانادا شرایط رفاهی، بهداشتی، درمانی، اقتصادی و اجتماعی فوق العاده ای را برای شهروندان خود فراهم آورده است و مهاجرین این کشور نیز چه اقامت دائم این کشور را داشته باشند و چه اقامت موقت، دارای شرایط مشابه ای هستند. علاوه بر این روش‌های مهاجرت به کانادا محدود به یک یا دو روش نیست و شما می‌توانید از طریق تمام روش‌های موجود برای مهارت به این کشور اقدام کنید. همین دلایل باعث شده است که کانادا به یکی از محبوب ترین کشورها برای مهاجرت تبدیل شود؛ بنابراین اگر انتخاب شما نیز کشور کانادا است و نیاز به مشاوره بیشتر جهت تصمیم گیری نهایی دارید با موسسه مهاجرتی ونکو ویزا در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 15 =

فهرست مطالب

اشتراک گذاری مقاله

مشاوره رایگان بگیر!

اگر میخوای با مناسب ترین هزینه در سریع ترین زمان ممکن با هر شرایطی مهاجرت کنی فقط کافیه اطلاعات زیر رو پرکنی، ما خیلی زود باهات تماس می‌گیریم